PointShop-poäng kan endast registreras och användas för att köpa produkter på Pharma Nords webbplats: www.pharmanord.se/pointshop.
Denna möjlighet är inte tillgänglig i butik.
LEVERANS
Pharma Nord skickar din order senast nästkommande arbetsdag efter bekräftad order i PointShop.
Din order i PointShop är fraktfri, men observera att om du inte hämtar ut leveransen från utlämningsstället tar vi betalt för fraktkostnaderna. Vi levererar med PostNord till önskat utlämningsställe, paketbox eller hemadress.
BESTÄLLNING
Du kan beställa en gratis produkt när du har samlat tillräckligt med poäng och registrerat dem på ditt konto. Läs mer om hur du samlar poäng här.
BETALNING
I PointShop använder du dina samlade poäng som betalning, vilket ger dig tillgång till gratis produkter.
RETUR
Det är inte möjligt att returnera beställningar gjorda i vår PointShop.
Om du fått en skadad, defekt eller felaktig vara byter vi självklart ut den till dig utan kostnad.
COOKIE-POLICY
När du gör en beställning via Pharma Nords PointShop måste du skapa ett konto och registrera namn, adress, telefonnummer och e-postadress. Dessa uppgifter är nödvändiga för att behandla din order.
All information som registreras hanteras enligt svensk lagstiftning, vilket betyder att dina personuppgifter INTE kommer att säljas eller lämnas ut till tredje part. När du registrerat dig har du alltid möjlighet till insyn i de uppgifter som finns registrerade.
VILLKOR
PointShop är endast en tjänst för privata kunder som tjänar poäng till följd av konsumtion av kosttillskott i hushållet. Vi förbehåller oss rätten att avslå beställningar i PointShop vid misstanke om missbruk och kontaktar i så fall kunden. För att undvika missbruk av koder förbehåller vi oss rätten att begränsa antalet koder som registreras inom en tidsperiod.
KONTAKTA OSS
Om du har frågor är du alltid välkommen att kontakta oss:
E-post: info@pharmanord.se
Telefon: 08-36 30 00
Öppettider
Måndag-torsdag: 08.30-17.00
Fredag: 09.00-15.00