Sök efter

    Sökresultat

    Avsluta

    Kom igång med  PointShop

    Välkommen till vår PointShop där du kan registrera koden från ditt PointShop-kort och samla poäng till gratis produkter.

    1. 1. point shop cart icon

      KÖP PHARMA NORDS PRODUKTER

    2. 2. Present box icon

      Samla poäng och registrera dig i vår PointShop

    3. 3. Present box icon

      Använd dina poäng till att få gratis produkter


    Pointshop logo PointShop FAQ

    Här hittar du svar på några av de vanligaste frågorna om PointShop.

    1. Varför kan jag inte kombinera min beställning från er webbutik med min PointShop-beställning?

    De två webbutikerna hanteras separat och kan inte kombineras vid beställning. Om du vill beställa från båda webbutikerna måste detta göras var för sig. Lägger du en beställning i båda webbutikerna samma dag, försöker vi så gott vi kan att skicka dem tillsammans.

    2. Kan jag använda mina poäng som rabatt på mina beställningar i webbutiken?

    Nej, poängen kan endast användas i PointShop. Poängsystemet är inte beräknat utifrån ett faktiskt penningvärde och kan därför inte läggas till som en rabatt i kronor på en vanlig beställning i vår webbutik.

    3. Hur beställer jag en produkt från PointShop?

    • Du kan beställa en produkt från PointShop när du har tillräckligt med poäng för den specifika produkten. Din totala poängsumma ser du högst upp på sidan under ditt namn.
    • Du hittar antalet poäng som behövs för en produkt i produktöversikten.
    • När du väljer en produkt läggs den automatiskt till i din varukorg och poängen dras av från poängsumman som du hittar högst upp på sidan.
    • Om du tar bort en produkt från varukorgen returneras poängen automatiskt till din poängsumma.

    4. Var kan jag se hur många poäng jag får på varje kort?

    Ta fram kortet ur asken och titta på den färgade randen som är placerad till vänster eller höger beroende på vilket håll du håller kortet. Markerat på denna rand är en siffra som indikerar hur många poäng du kommer att få när du registrerar koden i Pointshop.

    5. Var kan jag se koden jag behöver skriva in?

    Ta fram kortet ur asken, i det nedre vänstra hörnet ser du en 9-siffrig kod. Koden innehåller både bokstäver och siffror. Detta är din unika kod som du behöver registrera på vår webbplats för att lösa in dina poäng. Varje kort innehåller en unik kod som bara kan användas en gång.

    6. Var på webbplatsen kan jag registrera mina poäng?

    • Gå in på www.pharmanord.se/pointshop.
    • Du måste ha ett aktivt konto hos oss för att kunna använda PointShop.
    • När du har loggat in, gå till huvudmenyn och hitta fliken märkt "PointShop".
    • När du klickar på den kommer du direkt till produktöversikten i PointShop.
    • Här kan du se alla produkter som är tillgängliga för poängköp.
    • Till vänster hittar du tre rutor och en text som säger: "Lägg in din poängkod här".
    • Skriv in din 9-siffriga kod här.
    • Tryck på "OK" och din poängsumma uppdateras automatiskt.

    7. Kan jag betala mellanskillnaden om jag saknar poäng för en specifik produkt?

    Nej, poängsystemet är inte beräknat utifrån ett faktiskt penningvärde och man kan därför inte betala mellanskillnaden på en PointShop beställning.

    8. Varför finns det inte ett poängkort i asken jag köpt?

    Poängkorten finns i de allra flesta askar, med några få undantag. Enligt lagstiftning kan våra poängkort inte bifogas i läkemedel. De finns heller inte i Evelle, Zymbion Q10 Tandkräm, Prelox eller Lady Prelox.

    Jag har redan en inloggning

    Samma login som i webshopen

    Jag har glömt mitt lösenord

    Facebook/Google

    Vanliga frågor om att logga in med Facebook eller Google
    Bonus point advantage image

    Fördelar

    • Samla poäng från Pharma Nords kosttillskott
    • Få gratis produkter
    • Exklusiva erbjudanden, tips och råd
    • Alltid fri frakt