Villkor för Pharma Nords PointShop
Frakt och leverans
Pharma Nord skickar din order senast nästkommande arbetsdag efter bekräftad order i PointShop.
Din order i PointShop är fraktfri, men observera att om du inte hämtar ut leveransen från utlämningsstället tar vi betalt för fraktkostnaderna.
Om du fått en skadad, defekt eller felaktig vara byter vi självklart ut den till dig utan kostnad.
Beställning
Du kan beställa en kostnadsfri produkt när du har samlat tillräckligt med poäng och registrerat dem i din profil.
Observera: Enlig lagstiftning kan PointShop- korten inte bifogas i läkemedel. De finns heller inte i Evelle, Prelox eller Lady Prelox.
Läs mer om hur du samlar poäng här
Om du har frågor, välkommen att kontakta oss:
Pharma Nord
Box 8134, 163 08 Spånga
Telefon 08-36 30 00
info@pharmanord.se
Betalning
I PointShop kan du använda dina insamlade poäng som ger dig tillgång till kostnadsfri produkter.
Retur
Du kan inte returnera en PointShop-order.
Personuppgifter
När du gör en beställning via Pharma Nords PointShop måste du skapa en profil och registrera namn, adress, telefonnummer och e-postadress. Dessa uppgifter är nödvändiga för att behandla din order.
All information som registreras hanteras enligt svensk lagstiftning, vilket betyder att dina personuppgifter INTE kommer att säljas eller vidarebefordras till tredje part. När du registrerat dig har du alltid möjlighet till insyn i de uppgifter som finns registrerade.
Begränsningar
För att undvika missbruk av koder förbehåller vi oss rätten att begränsa antalet koder som registreras inom en tidsperiod.
PointShop är en tjänst för privata kunder som tjänar poäng till följd av konsumtion av kosttillskott i hushållet.
Vi förbehåller oss rätten att avslå beställningar i PointShop vid misstanke om missbruk och kontaktar i så fall kunden.